دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

تمرین‌های تیم فوتبال استقلال این روزها شکل جدی‌تری به‌خود گرفته و آبی پوشان تهرانی اردویی تدارکاتی را در کردان کرج برگزار کرده‌اند.

فوتبال

این در حالی است که استقلال هنوز با تمامی نفراتش تمرین نمی‌کند چرا که عده‌ای از آنها در اردوی تیم ملی هستند، وضعیت برخی هم برای ماندن یا جدایی مشخص نیست و چند بازیکن هم از جمع آبی‌ها جدا شده‌اند.

در حال حاضر طالب‌لو، محمدی، کوشکی، شکوری، صادقی، آندره‌لوئیز، دسوزا، آشوبی و مبعلی 9 بازیکنی هستند که جدایی آنها از استقلال قطعی‌شده و وضعیت سیدصالحی هم برای ماندن یا جدایی مشخص نیست.

مظلومی در مورد اردوی استقلال می‌گوید: « هر چند این اردو برای ما هزینه دارد ولی تیم‌ کامل نیست و نفراتی که به خدمت گرفته‌ایم اکثرا در اردوی تیم‌ملی هستند. جاسم کرار و هوار ملامحمد هم در اردوی عراق حضور دارند.»

مظلومی مدتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد به بازیکنانی که دیرتر از دیگران در تمرین حاضر خواهند شد، ابتدای فصل بازی نخواهد داد.

او در این مورد می‌گوید: «صددرصد همین طور است. به‌عنوان مثال به آرش برهانی هم این مسئله را گفتم. روی حرفم هستم و امسال خیلی سختگیرانه برخورد می‌کنم. »

کرار می‌ماند

این روزها بحث نیامدن کرار به استقلال و بازگشت او به تراکتورسازی باعث نگرانی مظلومی شده است ولی علی فتح‌الله‌زاده سرپرست این باشگاه می‌گوید: «بعضی‌ها می‌توانند بگویند کرار به تبریز برمی‌گردد. مگر هر باشگاهی هر اراده‌ای کند، اتفاق می‌افتد؟‌ باشگاه تراکتورسازی اگر کرار را می‌خواهد باید 200 میلیون تومان به ما بدهد. او به‌زودی در تمرینات شرکت می‌کند.»

وضعیت هوار ملامحمد هم در این تیم مبهم است. مظلومی در مورد این بازیکن می‌گوید: «هوار اعلام آمادگی کرده که به استقلال بیاید ولی با باشگاه قبرسی قرارداد دارد. »

فتح‌الله‌زاده هم در مورد وضعیت این بازیکن می‌گوید: «عجله‌ای برای جذب هوار نداریم چرا که به هر قیمتی نمی‌خواهیم او را بگیریم. »

لغو اردوی خارجی

استقلالی‌ها قرار است برای برپایی اردویی تدارکاتی به ترکیه بروند ولی شاید این اردو لغو شود. مظلومی در این مورد هم حرف می‌زند و نکته قابل تأمل این است که او سرمربی تیم ملی را مورد انتقاد قرار می‌دهد:« اگر قرار است با 12بازیکن به ترکیه برویم اردو را لغو می‌کنم. ما نمی‌دانیم که بازیکنان ملی‌پوش استقلال چه زمانی از اردوی تیم ملی برمی‌گردند. سؤال من این است مگر بین باشگاه‌های ایرانی و باشگاه اوساسونا فرقی است که به نکونام مرخصی دادند اما به باشگاه‌های ما اجازه نمی‌دهند بازیکنانشان در تمرینات آماده‌سازی‌ شرکت کنند. دوباره مثل 2سال گذشته تیم ما در بدنسازی و آماده‌سازی بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد. از کی‌روش تعجب می‌کنم، او خودش مربی باشگاهی بوده و وقتی بازیکنانش را اینگونه از او بگیرند آیا اعتراض نمی‌کند؟»

گزینه‌های خارجی

مظلومی برای تقویت تیمش درصدد جذب چند بازیکن خارجی است. او در این مورد می‌گوید: « 2 بازیکن خارجی می‌خواهیم و درصورتی که هفته آینده ویزایم آماده شود به برزیل می‌روم. البته دستیار خارجی هم مدنظر ماست.» فتح‌الله‌زاده هم در مورد انتخاب مربی خارجی استقلال می‌گوید: «هنوز مربی تمرین‌دهنده خارجی را تعیین نکرده‌ایم. 3مربی مدنظر ما هستند اما هنوز با آنها به توافق نرسیده‌ایم.»

جدایی آشوبی

استقلالی‌ها در نهایت تکلیف فرزاد آشوبی را هم روشن کردند و او می‌تواند از استقلال جدا شود. فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت او می‌گوید: «آشوبی به تیم دیگری می‌رود. برای صدور رضایتنامه‌اش مقداری پول می‌گیریم. اگر هم نمی‌خواهد پول بدهد می‌تواند بماند و رقابت کند. ما در این پست آندرانیک تیموریان را هم داریم.»

مظلومی هم در مورد او می‌گوید:« آشوبی را از لحاظ فنی قبول داشتم اما دلش با ما نیست و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.» سرمربی استقلال در مورد وضعیت سیدصالحی و بحث حضور او در سپاهان هم حرف می‌زند؛

«با سیدصالحی حرف زدم و در مورد حضورش در سپاهان از او پرسیدم اما او گفت چنین چیزی نیست و قرار است با باشگاه صحبت کند.»

کد خبر 139475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز